Söndag med b


Passet blev ett sånt där när man måste anpassa det efter hästen. B var lite motig och ville inte ta för sig till en början, då la jag om planen och hade fokus på framåtbjudning. Nyckeln där är att aktivera, och att vara mjukt konsekvent. Funkade skit bra, han blev nästan lite för pigg och sprang som bara den haha. Vänster galoppen kom också fint ihop och loss.
Idag hade vi bara ett skritt anfall sen var det bra med det. Jag hade förväntat mig damp delux i iochmed dem första minusgraderna men det verkade lugnt.
Vissa hästar blir ju väldigt påverkade av temperatur skillnader men b verkar ta det med ro, skönt.
Ska se om jag får tag på filmerna från tävlingen snart.
Ha det fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0