Lördags grejer


Red el passo på morgon passet. Herregud ja man får ju återigen bevisat att man alltid kan lära sig mer för idag var jag verkligen ingen bra ryttare på den hästen. Fick inte fram honom till handen och han sparkar mot skänkeln och vill inte ta stöd och bli runt.
Gick halvdant men väldigt ostabilt och glappt mot slutet.
Gud ibland undrar man hur dålig man igentligen är haha. 
Så nej jag fick inte rida smokey alls innan tävlingen så våra chanser är obefintliga. Kommer bara rida för att det är kul att rida honom typ haha tävlingen kan gå hur som helst. 
Lite bittert ja.

Bandiet gick riktigt bra tills mitten av passet när en häst skulle lämna ridhuset så fick han mega damp anfall. Jag hängde med endast knävecket över sadeln men fick stopp på hästen. Sen hängde jag där ett tag och funderade på att dra mig upp men hoppade av istället.
Sen gick han riktigt fint igen så det där var väl jävligt onödigt.

Haha känns himla peppad inför morgondagen. Herregud ja det får gå som det går, nu får jag plocka fram alla skills jag har tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0