Min tävlingsdag!



Regional la:3, 60,66%
Inga stora missar, men han var inte framme till handen alls.
Det hände lixom ingenting när jag skänklade, han var väldigt off för skänkeln.
Lite trist när man vet hur lätt han har för allt igentligen.
Han blir då inte så lätt att sitta på heller, när ryggen blir stum och stegen går mer upp än fram.
Galopp programmet var okej iallafall, där var det ganska bra.



Final i stockholmscupen mot södertälje på hufvudsta, 60%, 3e placering.
Vi blev rätt hårt dömda, vi hade inte många missar och endå var jag och anna bäst på 60%, det är ju knappt godkänt!
Jag fick rida en häst som var super rolig! Hade lätt för att bära sig, ganska känslig osv. Hade dock inte så stort register men var rolig att rida endå! Så det var kul iallafall.

Laget kom 3a och vi fick åka hem med bonset igen. Nästa år då jävlar äre hårdträning haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0