Mr b har en räv bakom örat

Idag skulle vi rida program delar mer distinkt och reda ut vad som är lätt och vad som är svårt. Bandiet var väldigt grinig och sur idag haha, han tyckte att program delar sög och att jag kunde köra upp vänster varv i röven. Typ.
 
Det var ett tag sen han var så här negativ, han stannar, byter varv, slår sig fri och backar osv.
Jag drog några djupa andetag och till slut fick jag honom med mig och framme för skänkeln. Då är heller programmet inget svårt någonstans igentligen allt sitter i attityden hos herrn.
Kan till och med plocka upp formen och takten nu så han är helt klart färdig för program ridning.

Det är bara så himla svårt att komma runt när han är suris. Men idag gick det.
Galoppen bra även idag, galopperade diagonalerna väldigt stabilt och mjukt så det känns bra, vi kämpar på vi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0