Torsdag

Hoppade smokey i specialen.
Jag har då lyckats hoppa honom möjligen 2 ggr den här terminen haha så jag tänkte att nu får jag lita på nergrävda skills och magkänsla. Och det gick faktiskt bra! Han var vääääldigt loj och tungriden och jag får driva arslet ur mig för att få ihop paketet men trots det så hoppade han endå runt och trevligt.

Haha det värsta är när han är såhär att det knappt går att påverka honom. Tänker han ta av innan galoppbommen ja då blir det så. Sen är kan ju lite låst på rakt bett, han lägger sig på vänstern och skjuter bogarna åt all världens väg ibland och när balansen faller då är man lite körd.
Själva banan fick jag till några linjer riktigt bra, kom i mellan läge och vände bort en gång men annars fint.

Idag var även travhoppningen riktigt bra så det var kul. Gudars det ska ju vara vi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0