Söndag

Mycket ridning på kartan nu. Livet kunde inte bli bättre.

Red bandit för andra gången på söndagen. Kunde ha en dialog med ägarna genom hela passet. Känns som ett bra upplägg då jag kan fråga samt så fick dem se hur jag läser av hästen.
Han har lite egna idéer ibland men för det mesta är det en riktigt trevlig häst som jag får en fin känsla av. 

Just nu försöker jag bara hitta jämn bjudning och anpassa min ridning så att det funkar med honom. Jag är lite för långsam ibland och ibland tjurar han ihop när det blir tungt. Det bor en liten dam i honom, man får plocka och lura honom med sig stundtals.

Har fortfarande en bra känsla, gillar rally hästen ! 
Detta kan bli en intressant sommar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0