Måndag

Red igen ett pass för ak på smokey.
Han var redigt pigg och spänd, travande till en början helt avknäppt med knäna i hakan.
Blev bättre till och från, bara att som sagt rida på fram fram fram.
Vi red lite basic med någon skänkelvikning och volter. Rätt bra pass när han är såhär, haha flög typ iväg när folk hostade.
I travarbetet fick jag fram den där halsen och nosen bitvis, det märks att han inte är så stark just nu, helt slut är han när han går fint på lodplanet något varv.

Men men alltid kul att sitta på min kompis iallafall. Planen är lite imorgon om jag kan så åker jag och klipper honom så han blir av med det värsta.

Alltid kul med ak, hon tycker att jag rider honom så himla fint så det är kul, att jag löser hans små spänd attacker på rätt sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0