Smokey

Red igen i onsdags gruppen på smokey.
Haha vad märkligt det var att skriva så. Det där har endå varit min grupp i typ 8 år.
Vi red till en av ängarna vid säby. Jag växlade lite med att rida själv och med dem andra då man fick välja.
Smokey funkar fint sådär så det var kul.
Fick se till att han bar sig själv och inte erbjöd honom att bli stark bara, red lite övergångar. Det var ett roligt pass. Det behövs ibland att bara låta dem rulla på och göra något annat i mellanåt.
Påvägen hem fick han något tupp juck när jag lättade ur haha vet inte om Han la tungan över bettet för det gick inte att bromsa iallafall. Haha wtf smokey. 
Aja det gick bra med alla iallafall så det var skönt.
Knäppa lilla hästen vad jag älskar dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0