Le faktura

Ååh nu har ridfakturan kommit. Omg vilken bomb av ridabstinens jag fick.
Gah höst terminen, kom kom kom.

Så galet trött på den här limbo sommarn helt ärligt. Och ja, jag vet alla som hatar sommaren bör brinna i helvetet jada jada men jag längtar ju något i helvete till hösten.
Den här sommarn har jag bara jobbat. Jobbat jobbat och jobbat. Helg och vardag. Natt och dag. Och det har varit sjukt varmt. Tunnaste lagret inne i city är lixom sport bh- bas linne - väst - piké tröja i typ mördar material.
Plus att sommaren har varit häst lös.

Men never again mwaha! Kan knappt vänta.
Idag ska jag hämta ut min flärp på lunchen <3 mums. Steg 1 i projekt hoppträns check.

Saknar Smokey. Klappade på han senast förra veckan. Men endå. Saknar honom i min vardag.

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0