Ja snälla tyck lite till

Låt dem tycka. Låt dem tänka.
Snälla å snälla ha så många åsikter du vill.
För du vet, jag bryr mig inte.
Snälla prata mer, det måste ge dig så mycket. Tyck och tänk, lek Einstein. Om det ger dig något unnar jag dig det.
För du vet, jag bryr mig faktiskt inte om din åsikt.

För jag blir varm i hjärtat av mitt beslut.
Och det är inte mina föräldrars pengar jag ska glida runt på. Eller deras support. Inte en enda sekunds stöttning.
Så snälla snälla tänk en gång till, tyck en gång till och för all del, snacka så käften går ur led. Om det är enda sättet för dig att få endorfiner, varsågod.
Men du vet, jag bryr mig inte, så kör bara kör!
Jag unnar dig det. För jag står säkert, jag tar emot din skit med ett leende. Snälla bring it on.

Fantastiska vardags humor.


Kommentarer
Postat av: carlsson

låter bra det. låt dom spegla sig i din glans ;)

2013-07-07 @ 22:31:16
URL: http://carlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0