Onsdag

Red Rolle lite ute, lite inne.

Inne red jag mest fyrkant, hålla honom rak. I traven red jag massor med tempoväxlingar, samlade för skänkeln och försökte sätta lite tryck då och då när jag kände att jag klarade att rida trycket utan att han blir stark.
Det var en häftig känsla när det fungerade. Bogfrihet till 110%
I galoppen försökte jag slappna av i underskänkeln och rida mer för över och vikten. Fungerade bra. Han var inte alls stark idag och väldigt lydig.

Vi hade ett trevligt pass :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
vad fiin blogg du har! har du många besökare,det borde du ha;) kolla gärna in min blogg och kommentera nåt så vet jag att just DU har vart inne på min blogg!:D

2013-01-02 @ 21:38:00
Postat av: bella

Hej!
vad fiin blogg du har! har du många besökare,det borde du ha;) kolla gärna in min blogg och kommentera nåt så vet jag att just DU har vart inne på min blogg!:D

2013-01-02 @ 21:38:20
URL: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0