åh suck på hjärnan

Varför Varför VARFÖR  kollar jag på vårkläder redan nu?
Varför är det så, är redan trött på vinterkläderna och vi har typ 3 månader vinter kvar.
Vill inte köpa ett enda varmt plagg till. NADA MAS.
 
Haha har drägglat efter pikér hela morgonen, ja det är ju himlans värt med minusgrader utanför fönstret.
Men så är jag med alla årstider, på sommarn kollar jag höstmode och längtar efter dunvästar och på vintern vill jag rida på utebanan i pike tröja. Suck alltså.
 
Något jag gillar är när man blandar in lite finare tävlings grejor i vardagen.
Kanske träna i vitt schabrak eller ha en underställs tröja med vit krage. Eller som den här tävlings tröjan från jw, gör sig hur fin som helt till vilken annan färg som helst.
Det blir lite mer stilrent mitt i dagens mode med blinkande stjärnor och limegröna spön, krokodil hjälmar och leopard skydd.
Jag röstar för classy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0