Tankar

Mycket spännande på gång nu. Går snart över på min heltid civilt, ska bli helt awesome verkligen.
 
Har ju också tänkt en del på hästarna i söndags, en av dem är verkligen intressant och skulle passa mig väldigt bra.
Förhoppningsvis går den att prova igen snart.
 
Det är verkligen ett nytt kapitel som öppnar sig den här hösten, det ska bli så himla kul.
Får nästan hålla i mig själv för att inte stressa på allt, var sak har sin tid lixom. Men man känner ju såklart att det gärna kunde få hända typ IGÅR haha.
Sitter och tittar på träns och är väl 1mm ifrån att klicka på beställ hela tiden haha. Får som sagt lugna ner mig tills jag är 110% säker på allt och vilken häst det blir.
 
Ha det fint folks.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0