Svar

Hej jag måste bara få fråga jag är jättenyfiken. Vad tänker du köps för häst? Vad letar du efter? Hur blir det med smokey? Ska bli jätte spännande att följa dig påvägen till häst! :):)


Svar:
Jag letar efter en häst att ha kul med. Tävla lite, träna mycket. Jag vill inte ha en unghäst och inte en för gammal.
Jag ser gärna att hästen har tävlat lite och är väl riden på marken.
Den ska vara iallafall 165 i manken.
Sen är allt helt beroende på hur mycket jag kan/villl lägga.
Jag menar, är det ens värt att komma upp i 150 när jag inte ens har planer på att satsa?
Och nej, jag kan inte satsa. Inte nu. För att göra det och klättra i klasser måste man ha bra med pengar att lägga. Och ha ett team runt sig. Samt riktigt bra med tid på helger och meetings. Och i nuläget har jag inget av det än :)

Men när jag säger att jag bara vill ha kul med hästen betyder inte det att jag köper en 20 åring och bara rider ut.
Det vore ju jätte kul med en häst som kan lära mig en del, någon som kan själv lixom.

Vi får se hur framtiden vecklar ut sig med Smokey. Mer än så kommer jag inte säga ännu då jag knappt vet själv.

Jag tycker också att det ska bli jätte spännande haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0