Just like the true hästnörd

Morning! Vaknar innan klockan vid 8, haha ooou värd ledig dag. Kroppen är helt inställd på jobb, man flyger upp direkt och börjar bädda haha!
Nu har jag tvingat mig tillbaka för lite Chill tid i sängen igen.

Ser fram emot söndag! Väldigt spännande ska det bli, vi får se om jag hittar något lovande redan denna vända.

Ännu mer kul ska det faktiskt bli idag, ska åka och rida specialen. Och typ krama ihjäl Smokey.

Och som alla vet som har tränat en ridskolehäst är ju det enda man gör första passet efter semestern -lösgörande. Jag förväntar mig en vänster sida som en bergsvägg.
Smokey ska få ha fina nya schabraket idag :) haha kan knappt vänta vilken noob jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0