Heeee

Klickade även hem en flecetröja som jag hoppas ska hålla i många år framåt.
Och ett schabrak. Ett sånt där det här får jag köpa för att jag jobbar som ett as utan liv. Typ. Super fint :D.

Sen har jag ju ett mission med alla inköp så det är ännu roligare nu att shoppa. Häst häst häst.

Har även ett paket från hm påväg och bland annat så ligger två bas tröjor till stallet där i. Såna skit bra billiga man kan ha under västen och närmast kroppen. Tänkte även ha sånt där på jobbet imellanåt så det blir perfa.
Så nu har min shoppingnazi har gått i depression nu när jag shoppar hej vilt.

Men visst är det roligt med all höst mode som fullkomligen rasar in i butikerna! Både på stall sidan och normala livet sidan.
Jag är glad iallafall !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag måste bara få fråga jag är jättenyfiken. Vad tänker du köps för häst? Vad letar du efter? Hur blir det med smokey? Ska bli jätte spännande att följa dig påvägen till häst! :):)

2013-08-02 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0