Haha!

Jag borde ju helt klart byta namn på bloggen till the true häst noob.
Jag är en sån rakt igenom häst nörd så det är ju galet. Och inte skäms jag ett dugg heller haha går gärna omkring med ett ridspö uppstickandes ur väskan påväg till träningen eller en hel Ikea påse full med schabrak. Nej tyvärr mina curling föräldrar hade ingen lång karriär i sina curling lag direkt haha här får man släpa och fixa själv sen år 2000.

Jobbar idag ett sista pass uniformerat i city på ett bra tag. Går på heltiden på måndag så jävla awesomeeeee!
Trött som satan är jag nu, klockan ringde 5 i morse och nu är jag inne på sista 13 timmen. Jävla bra. Haha hade ett stort område idag, har kutat så mycket så jag har träningsvärk i mage och rumpa haha! Jävla vilde jobb man har.

Ha fin fredag kväll på er allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0