Synd

Visst finns det dagar som är lite tyngre. Som inte känns ljusa. I vissa perioder kan jag känna att jag sällan får beröm.
Det är väldigt sällan någon bara låter undslippa sig något snällt idag. Som att man kanske tycker att någons tröja är fin eller att man rider riktigt bra på någon häst.

Just nu får jag mycket kritik, självklart för att utvecklas men det är svårt att se den ljusa Sidan av myntet när man har en hel säck med mynt på sig.

Jag är väldigt bra på att kritisera mig själv. I jobbet, hemma, i min träning, hur jag behandlar mina kompisar, i stallet, träningen med hästarna och med Smokey.

Men ibland behöver man verkligen få någon slags klapp på axeln. Att få en vink om att det man gör är bra, på rätt väg.
Jag vet inte men jag tror att det kallas uppskattning. Eller bekräftelse.

En skopa av det tack.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0