Tisdag

Red istället för min käre ivan som var sjukis.
 
Det blev en sväng på Neoliet, störst i stallet men inte lättare för det.
Han hade ju gått lektionen innan med pro eva, så han var loss och redan framme när jag satt upp.
Väldigt märklig känsla att rida andra passet, haha det var ett himla tag sen man kunde ta emot en framkörd häst.
Så jag fortsatte helt enkelt bara evas jobb. Han kändes fin, helt okej ihop och ganska jämn.
Vi var väldigt många i den gruppen så det var lite svårt att rida helt optimalt.
 
Och mina förbannande HÄNDER alltså jag tror jag dör. Speciellt högern, jag lixom vinklar ut handlederna och lägger händerna på sned för att kompensera min brutala tygellängd. Usch på mig alltså.
 
AK var nöjd med oss men ville typ kapa av mina händer. Jag med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0