10 saker jag gillar att göra

 - Rida och vara i stallet. Självklart.
 
- Tävla. Ser det som en check i utvecklingen och för att behålla motivationen.
 
- Träna själv. Jag vet inte hur många mil jag har powerwalkat i mina stackars skor nu. Det blir mellan 3-6 dagar i veckan beroende på dagsform och tid.
 
- Läsa bra böcker. Älskar fantasy. Har hela harrypotter serien, twilight serien och hungerspelen i bokform. Och läser gärna om dem titt som tätt haha.
 
- Festa. Festandet i sig är väl kanske inte dö kul, det är mer hela grejen att hänga med tjejerna en hel kväll och hitta på massa skit. Lika kul oavsett om vi stannar kvar hemma eller hamnar på nattklubb.
 
- Shoppa. Haha behöver man ens skriva varför?
 
- Mysa. Finns det något bättre att komma hem från stallet och krypa ner under en gosfilt, dricka något varmt och se film med syrran?
 
- Jobba. Jag tycker om att tjäna mina egna pengar och vill känna att jag gör nytta. Är inget big fan av att ligga hemma.
 
- Skriva och Rita. Har nog en liten estet inom mig i det ämnet. Esteten gillar även musik och jag håller mig alltid med den absolut nyaste låtarna.
 
- Ta hand om mig själv. Är ganska tjejig på det sättet. Klipper håret en gång i månaden minst, färgar utväxten. Fixar naglarna, köper ansiktsmasker. Solar solarium när jag känner mig blek, har ton med olika hudkrämer, köper nya tandborstar och tandkrämer oftare än jag vill veta osv osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0