Morning

Imorgon blir det klippning av en viss smokey, han sätter så himla tät päls så han ser ut som en björn när han är klar.
Det blir nog bra, då är han hyffsat korthårig när tävlingarna drar igång för november. Mycket dressyr på schemat då, haha uä.
Nej men dressyr är ju kul men jag gillar att ha det varvat. I och med att sthlmscupen är igång nu så blir det tre dubbelt med dressyr, vi blir noggranna ryttare iallafall.
 
Har haft mycket i huvet nu på senaste, därav sämre uppdatering än vanligt.
Jobbet går bra, jag har fått lite mer grepp om hur det går till. Har några systembolag nu i veckan, skoj skoj.
Tror även att jag skötte mig bra i citygruppen då det har kommit in några vakanser där, super kul. Är verkligen glad för den chansen.
 
Har som sagt lite dåligt med inspo just nu till inläggen, men det kommer nog tillbaka, är ju som sagt inte den bloggaren som klämmer ut 7 halvdanna inlägg per dag. Kvalitet framför kvantitet right.
 
Hoppas ni får en fin onsdag, jag fick tyvärr en en gång prioritera jobb ikväll framför mitt onsdagspass i gruppen. Synd då jag tror att jag skulle få rida Farisen igen, fina faro han är skojig att rida :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0