Sariih och Ivan

Denna helg har varit full facking fart heeeela tiden.
 Klockan 6 ringde klockan i fredags, flyttade ut mammas saker halva dagen, sen ivans saker som skulle in.
Från klockan 09.00 till 01.30 på lördagen höll vi på i nonstop och målade allt som skulle målas, 4 rum och diverse möbler.
Söndagen körde vi ett varv till i mitt rum och började sedan ösa in ivans saker i hennes rum. Packade upp lådor och grejor. Soffan kom. Vi gjorde köket till en sopstation på 10 minuter.
När vardagsrummet var sånär tomt förut ner i källarn prylarna så skurade jag mitt rum och ställde saker på plats, drog in sängen osv. ja så runt 3 på natten till måndagen så bärde vi ner allt som skulle ner i källarn samt slängde sopberget i köket haha. sjukt mycket kartonger och skit. Så sorry grannarna. Ivan drog brandlarmet också haha så nu vet vi att det funkar också.
 
Igår började jag inte fören 4 på söder, så jag damsög och skurade, städa toan och fixifixade på mitt rum den tiden jag hade innan jobb time, så nu är det ett hem. Krigade med tvn och datorn också.
Kom hem från jobbet halv 12 :)
 
Känns så sjukt bra och det blev verkligen fint. Ivan har sina råttor nu och mitt rum är väl ett hack mindre sterilt (allt är vitt) Idag ska jag spika upp min awesome tavla och bada nellie som är på besök. Kankse få igång boxen också.
 
Tvungen att skriva av mig flytten lite, ingen häst relaterat alls, men ni kanske fattar att bloggande inte har varit prio 1 på några dagar :)
 
Ha en fin tisdag, kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0