Frågestund

Nu gott folk drar vi en frågestund igen, så skriv exakt vad ni känner för!





Kommentarer
Postat av: Paulina

Varför har du inte tävlat på länge? Vill du börja plugga eller fortsätta jobba?

2012-03-05 @ 19:59:36
Postat av: Lova

Hur förbereder du dig inför tävling? Tycker du det är viktigt att ha på sig "fina" / märkers kläder när man /du rider ? Kan du berätta det pinsamaste som hänt i samband med hästar,tävling? Hur gick det för dig första gångerna du tävlade, om det inte gick bra vad fick dig att inte bli lite deppig, känna att du var dålig?vad har du för tips för att man ska kunna rida mer ( om man till ex rider på ridskola)? Tack , en intreesant och väldigt lärofylld blogg!!

2012-03-06 @ 15:30:42
Postat av: Hanna

Vad fick dig att börja rida? Vad är det bästa med hästar?;)))

2012-03-06 @ 15:32:08
Postat av: Tove

Hej. Jag undrar om du har ett tips för mig. Jag rider på ridskola 2ggr/vecka och rider då samma häst hela tiden. Han är underbar för de mesta men i boxen, när man kommer in med sadel eller träns så kastar han sig bakåt/springer runt mig eller de värsta ställer sig och väver som en galning. Har du ngt tips för att få honom lugnare i hanteringen i boxen?



Sen undrar jag om du och smokey ska ut på några lokaltävlingar iår?



Du har en superbra blogg med massa intressant läsning!

2012-03-06 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0