Torsdagens träning

Red min special, vi hoppade med maskerad hoppning. Bilder kommer upp senare :)
 
Det kändes bra, lite pilot missar här och var men överlag så sökte han hinder bra och jag red honom fint mellan hand och skänkel hela tiden. Några gånger var jag inte riktigt klar så då blir det lite kråkhopp,
Han hoppade annars riktigt runt så det var kul.
 
En bra avslutning :)
 
 
 
Annars så rullar livet på nu, smokey ska snart på bete och äta sig tjock (gärna över ryggen om man får önska) och jag ska jobba. Började i måndags min väktar utbildning i kista, så dagarna ser ut som så att jag åker 2 timmar dit, går i skola minst 8-17 och två timmar hem, duscha äta sova.
Riktigt kul är det och jag lär mig massor. Har även sommaren planerad med jobb och jag verkligen älskar att ha koll på mitt liv. Har även lyckats få ledigt så det blir både frankrike och (om jag får vara med) ridläger.
 
Lifes awesome.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0