Livet från den ljusa sidan

Att smokey trivs och är fin i sitt nya träns. Värt varenda krona!

Alla tävlingar som är just nu. Inte bara att jag själv tävlar, utan alla kompisar som är iväg också osv.

Sjukt kul och inspirerande. Delad glädje är dubbel glädje.

Sommaren är verkligen här. För oss stundar km i dressyr, maskerad avslutning i specialen och hästens dag!

Att min sits ständigt förbättras. Känns riktigt kul att titta tillbaka och se utvecklingen. Det kan jag tacka mitt flitiga bloggande för.

Sorunda Ridklubb, den stämningen som är i stallet just nu är verkligen underbar. Jag var idag är från 07-19 och ville inte åka hem en enda gång. Det säger en hel del.

Att jag har haft tillgång till att träna Alice, det ger mig mycket och jag tycker att det är jätte kul! Tack alice!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0