Cherona är en busig liten tant

japp, som rubriken lyder..
Idag red jag och C ut en sväng, dem har nämligen plockat lite i kanten på åkrarna och underlaget är helt okej så vi köde lite galopp så hon fick sträcka ut lite :)


Detta var otroligt populärt haha jag tror hon stack med mig 4ggr! haha jag kände mig som ett litet barn hahaha hon bara drar ner huvet och springer gärnet, eller så bockar hon så jag tappar tyglarna.
Riktig rally cherona!!


Var noga med att skritta av henne efteråt en stund och hon såg fin ut i benen efteråt så ingen skada skedd.
haha alltid uppfriskande att umgås med den där tanten!!
Vad fint det är ute nu hörni! Det är såna här vinterdagar som man vekligen uppskattar att vi inte sitter instängda i någon svettig gymnastiksal, i vår sport kan man verkligen njuta av vår natur och väder :)
Inget är så härligt som att få tårar i ögonen av vinddraget i galoppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0