Tävlingar

Snart drar tävlingarna igång igen, för oss samtliga i hästvärlden.
 
Vår tävlingstermin kommer bli rolig att se hur den utvecklar sig, då våren verkligen gick bra.
Jag ska försöka rida mer för poäng, kötta lite till lixom än innan. Verkligen försöka, försöka igen för att bli bättre på något plan.
Tävlingarna driver mig framåt i min och smokeys utveckling. Det är kul att träna för en tävling. Det ger träningen lite mer glöd, man får lite mer kött på benen på vad som behöver tränas, eller slipas till.
 
Sen går det såklart aldrig perfekt, långt ifrån alla gånger bra. Men tävlingar är kul, det ger mig den glöd jag behöver.
 
Hur ser ni på tävlar, är dem viktiga för er?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0