Hästens dag

Några bilder från hästens dag, klickade faktiskt efter vår lilla kadrilj. Haha vissa bilder är ju helt fantastiska.
 
Haha den här bilden är ju skit rolig. Jag fick ju glatt lov att visa upp mig som Klubbmästare för publiken i prinsesskläderna, tiden för ombyte var ju obefintlig. Här har jag precis kommit tillbaka och det ser verkligen ut som att dem andra har haft något fuffens för sig och blir busted av chefen. Svin roligt.
 
haha jag vet inte riktigt men det är något med bilden som är fruktansvärt roligt.
Speciellt Lewis min och hans lilla ros i pannbandet hahaha!
 
Ganska cool bild faktiskt.
 
 
Väldigt fin kadrilj måste jag ju erkänna. Tror aldrig att storhästarna har fått känna sig så fjolliga i hela sina liv haha! Men vi var väldigt populära på showen så lite lyckades vi med iallafall!
 
En galopp bild. Tro mig ni vill inte se dem andra. Neo ser typ galen ut haha!
 
En liten Ivan fluga flyger förbi vårat vackra synfält.
Inom en snar framtid utlovas vackra failbilder också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0