Shopping shopping!

Nu har jag faktiskt hållit mina shoppinggalna fingrar under hård bevakning (på tangentborden också haha!)
så jag tyckte att jag förtjänade det här pannbandet som följde med hem från lyckås :)
Den är super varm och mysig!

Sen har jag ju någon vrickad maniac fetish för ridstrumpor så ett till par hängde såklart med hem :P
Hahaha har sjukt mycket ridstrumpor, men jag har verkligen blivit helt frälst i dem enfärgade, sååå mycket fräshare än dem rutiga man hade som liten.
Jag tycker också att det är skönt att ta på sig nytvättade strumpor + att det är roligt med variation.
KL kollektion håller längre!

strumpan är mer mellanblå än på bilden :)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0