Dagens diss

Ursäkta mig nu alla hoppnördar men jag tycker verkligen inte om det här tränset.
0,00000 i fodring, passformen ser helt knas ut och det känns som att det kanske kommer ta undefär 15min så har hästen skav på nosryggen (om man inte spänner hårt som fan).

Det här tränset påminner mig om körning med arbetshästar ute i skogen. Eller kanske på någon distansarab, fast då i typ babyblått med knallrött virkat pannband med tillhörande flaggor . typ.
Nej och det spelar absolut ingen roll om det kommer från hööks eller dyon, det är precis lika fult.
Hahah jag kan inte sluta dissa! Det ser ut som om det har blivit tillverkat precis innan stängning, typ hmmm hur ska vi göra nu, nejmen vi skiter i alla detaljer och fodring eller andra bekvämligheter och bara syrhop en massa nackstycken, nämen tada!!!


DISS


Kommentarer
Postat av: Maria

Äh, jag tycker det är fint! Enkelt och bra. I alla fall tusen gånger bättre än alla dessa pluffspluffsträns som finns, med typ pannband som nästan når ner till mulen och nosgrimmor tjockare än sadelgjordar! Sen tycker jag inte det var så fint på häten på bilden, men jag såg det i verkligheten igår och det var superenkelt och fint. Det enda jag inte gillar är käkremmen. Varför vill man knäppa den ovanför(!?) pannbandet?

Tur man tycker olika va?;)

2011-10-10 @ 11:52:02
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: sanna

Nu måste jag bara kommentera lite, skogskörningsfreak som jag är! ;) Det där tränset är alldeles för klent för skogskörning. Där snackar vi 2 cm breda sidostycken, ingen nosgrimma istället har man gärna vanlig grimma under så man kan binda upp hästen när man tar rast. Låter jättesnyggt va? =D

Följer din blogg nästan dagligen, tycker den är bra!

2011-10-11 @ 08:51:55
URL: http://krumben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0