10 saker du inte visste om mig

1. Jag bor tillsammans med min pojkvän.

2. När jag ska handla hästsaker typ springer jag till schabraken. hjärta schabrak.

3. Jag tycker att det är roligare att smörja tränset än sadeln.

4. Jag suger på att tvätta lindorna så ofta som man kanske ska.

5. Jag har inget emot att gå upp tidigt på morgonen.

6. Jag tycker nästan alltid att det är svårare att inverka i vänster varv än i höger.

7. Har aldrig gillat grälla hoppponnymatchningar som luva, skydd, stigbyglar,pannband osv i typ orange. KRÄKS.

8. Första gången jag såg ett par tretorn stövlar började jag skratta.

9. Jag är noga med att allt sitter rätt. Som typ att sadla, klarar knappt av att sitta upp utan att sadla själv. Jag är skadad jag vet.

10. Jag har bestämt mig för att det är dags att köpa häst.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul att du ska köpa häst!!!

2011-10-16 @ 19:39:46
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0