!

En eloge till alla super duktiga ungdomar som rider på sork, man blir lika glad varje gång man ser er rida.
Och ni kan ta åt er varenda en.

Det är sällan man ser så många så duktiga unga ryttare på samma klubb.
Tänk om ni alla hade haft egna ponnyer att träna samt tävla?
Ni hade varit på LA nivå, minimum i dagsläget.

Och det är just för att ni har fått rida så otroligt många typer av hästar, och fått hjälp med det,
och på sätt bara seglat om dem med egna ponnyer kunskapsmässigt.

Ni är så otroligt duktiga och ni får inte höra det alls ofta.

Så snälla, ta åt er.


Kommentarer
Postat av: maria

Åh, Sara! Tänk om alla var lite mer som du. Vilken fin plats jorden skulle bli! Jag hade en tanke om att fara runt i landet och föreläsa på ridskolor kring kost och annan självmotivation. Inser ju förstås att jag inte har kunskapen för detta och att det skulle krävas en del studerande, men du är helt klart den jag skulle ta med mig! Vi skulle kunna bli team Motivera!

2011-11-13 @ 12:46:25
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0