Dem snyggaste dressyr schabraken

Jag är ju då schabrak fanatiker, jag typ springer till schabrak hyllan direkt med armarna viftandes framför mig när jag går in i en hästbutik.
Här kommer dem dressyrschabraken jag dör lite för (och som ska inhandlas så småning om)


Mias schabrak, såklart. Dem är stilrena och går till allt. Dem har även otrolig passform och är mycket slittåliga.
Går aldrig ur sin tid kan man säga.


Equiline, suuuuper i passformen. Älskar deras typiska rutor. Väldigt moderna, men endå klassiska.
Deras dressyrschabrak är verkligen to die for. Loggan på dessa är perfekt, inte för mycket.



Eskadron, Kan man bli annat än glad när man ser dem här? Verkligen nytänkande.
Vet inte hur passformen är. Men om man ska köpa något "padd" schabrak så är det helt klart dessa.
Finns i hur många coola färgkombinationer som helst!



HV POLO, Gör schabrak som sticker ut ur mängen. Det bästa är att man verkligen kan välja vilken av färgerna man vill matcha med. Till detta går det att ha både brunt, rosa och vitt.
Vädligt fräsha schabrak, det är synd att det är så få som vågar bära dem!


Shockmöhle, såklart! Har slagit sig in på marknaden med raket fart, främst för att dem är såpass billiga, vissa schabrak kan du få för under 400kr.
Dem här schabraken tilltalar inte mig lika mycket som dem andra, dem känns lite b i kvaliten, lite som hööks.
Dock tycker jag att loggan är jätte snygg och matchar man rätt så blir det här säkert en jätte hit.
Deras svarta schabrak tycker jag är jätte fina. Konstigt hur färger kan spela in så mycket?


Något jag tycker är sjukt synd är ju att whitaker inte släpper schabrak i dressyrformat, enbart i hopp.

Mina favorit Hoppschabrak kommer upp inom kort!




Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Snygga :D Dock fick mitt vita Mias svarta fläckar av sadeln som inte går bort redan efter första gången :(



SV; Hon kommer få der toppen, jag känner mig lite halv, men jag har en massa stöd från alla håll. Det är mitt eget beslut, och jag är nöjd, Vendela är nöjd <3



Kram <3

2011-11-15 @ 14:59:41
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0