24. Mitt motto

Jag har nog inget riktigt "motto" men jag har några rader som berör mig och som ger mig självförtroende.
De flesta är från låtar, jag lyssnar mycket på texterna i en sång, och blir jag inte berörd av texten så tycker jag oftast inte om låten. Därför är jag inget big fan av klassiskt eller vrål musik.
Dem raderna jag lägger upp här är rader som berör, som styrker en när träningen inte går som det ska eller när det känns tungt helt enkelt.





Thanks for making me a fighter



Like the the sun you will warm me and heal me when i need it the most



People are raising
Their Expectations
Go on and feed them
This is your moment
No hesitations

edit: ingen minns en fegis!





Kommentarer
Postat av: Eliiin

Du har ju glömt ingen minns en fegis!!

Jag använder det nästan varje dag!

2011-11-04 @ 13:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0