Tidig morgon

Kunde inte sova längre, haha alldeles för stressad över att missa väckarklockan (som att det skulle kunna hända?) Så jag satte mig här och tänkte kolla på program på youtube.

 

Igår gick det riktigt bra att rida! Han var avslappnad och jobbade på bra genom passet, red dock mest bara basics + en programdel som jag tyckte var knepig. Det är alltså skritt på mitten av vägen, och smokey tror alltid alltid att det är ökning efter hörnet haha så helt plötsligt tar det stopp lixom så han höjer huvet och undrar vafan som hände nu typ, har du ridit vilse?

 

Men till slut gick det bra när han hade hajat mysko vägen.

Badade och putsade allt tillsammans med cornelia som ska på lm idag med vackra Giovanna.

Kommer säkert gå jätte bra.

 

izza ska iväg också, lycka till till henne! :) <3

 

Och stockholmscuparna ska rida första delen av finalen på södertälje, you go girls!!! <3<3<3

 

haha många lyckönskingar, men det gäller ju att passa på.

Nu ska jag göra mackor till mitt team, lajon kommer typ dö av förvåning, jag har gått all in i matkassen kan man säga.

 

Jag håller er uppdaterade under dagen,

KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0