Tävling 1/5

 

 

Hela dagen var smokey super duktig, stod still i transporten och åt som han skulle. Han var ridbar och slappnade av och kunde jobba genom kroppen. Super nöjd!

LC:2,  64% och 8:e placering

Här var han spänd här och var och tappar då bitvis bjudning. Dock flippade han aldrig ur helt utan höll sig i skinnet hehe ett ganska spänt skinn. Inga missar och jag kunde rida programmet som jag ville.

Duktig mu!

 

LB:1, 62% 5p utanför plac.

Här var han sååå fin! Duktig duktig mu! Inga missar och jag kunde trycka på mer i mellangångarterna, samt ta upp honom i formen. Gick nästan bättre nu än när vi red hemma på 67%. Dock blev vi helt nerdömda av domaren, vilket var riktigt tråkigt!

Vi var värda mer poäng och det är inte ofta jag säger det. Han skötte sig verkligen jätte bra. Så det sög ju lite grann. Tittade en gång på protokollet och bestämde mig för att skita i det, då han var jätte duktig och jag redan var super nöjd med honom.

 

Hela vårat lag blev föresten nerdömda, jag red högst på 62%, och det säger ju en hel del...

Näst sist kom vi haha! menmen, vad gör man i en bedömningssport som denna?

 

Lajon fotade massor så det kommer nog upp en del bildbomber här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja trodde du skulle gå in på en tredjeplats..

2011-05-06 @ 14:21:05
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0