Showtime


Anonym:
Kan du berätta vem som jobbar på sorunda de olika dagarna?
Både i stallet och vem som har lektionerna?

Det är olika, jag jobbar mestadels med Åsa och AnnaKarin.

 Skulle du vilja ha några lektioner, t.ex. Knatte lektioner?

Ja, det skulle vara jättekul att få ha vilka lektioner som helst!

Ska du vara med på hästens dag elr liknande?

Haha ja, jag kommer medverka på olika sätt på hästensdag

Hur länge ska du fortsätta praktisera? Vad ska du göra sen?

Min praktik slutar när ridskolan slutar för terminen, efter det så ska jag gå en del ridläger och jobba massor så att jag kan ta körkort osv.



Postat av: Fredrika Källström

Vad är det bästa med Smokey?

Det bästa som samtidigt är det sämsta med smokey är att han är en känslig häst som är väldigt rädd om sig.
Det negativa är att han lätt blir spänd/ är rädd för saker, överhoppar sig i hoppningen osv.
Det positiva är att han är väldigt lättlärd och svarar för mycket små hjälper när han är avslappnad. Han river sällan i hoppningen, just för att han är rädd om sig.
 
:) Sen är han ju världsbäst också såklart!

Upplever du att du döms ner för att du rider en skäck? (har läst mkt debatter ang färgdiskriminering i dressyr)

Jag har faktiskt aldrig tänkt på det så, haha som någon slags rasism? Nej det har jag inte upplevt, smokey är ju rätt ädel och rör sig stort och utrycksfullt, vilket dem flesta dommare brukar uppskatta, vi får oftast positiva kommentarer. Men jag förstår hur du tänker! Det hade säkert varit annorlunda om han hade varit grov som tex. en tinker, då kan jag tänka mig att man kanske blir felbedömd..



Högsta hinder du hoppat?

Jag har hoppat 140.



Postat av: amanda

kan du berätta lite mer om dig själv?
vart du bor, familj och liknande?

Det mesta kan du läsa om under fliken 30dagarslistan till höger, första inlägget beskriver det mesta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0