Eftermiddags babbel

Lika gärna som jag vill försvara mina km titlar så vill jag åka ut igen.
Undrar hur det slutar? Hamnar man på reservlistan så brukar det inte betyda särskillt mycket.
Menmen, tävling den 15e maj blir det iallafall!

Sjukt taggad haha!

Sjukt sugen på att shoppa också, Kingslands sommarkollektion är ju att dö för haha, man drägglar lagom. Tur att jag fyller år snart så man kan få shoppa lite :)

Har även ett jobb på g som jag är jätte glad för, nästa vecka får jag reda på mer om det :)

Det känns bra. Riktigt bra.

Ha en fin lördag gott folk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska ut o tävla!!! mkt roligare :D

2011-05-09 @ 15:26:07
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0