Detta visste ni kanske inte om mig

- Att jag har skött cliffen i 6 års tid

- Jag red och tävlade breda när hon var ny och unghäst, det var skit svårt och jätte kul.

- Jag tävlade Giovanna runt 3 år. vi vann km i både hoppning och dressyr, det kan man nog inte tro om henne idag.

- första tävlingen jag red smokey i var km i hoppning 2007, det mest otippade var att vi faktiskt vann, något som jag knappt kommer ihåg.

- första dressyr starten jag gjorde på smokey var en la:1 för jag fick inte tävla lägre. Dock gick det inte särskillt bra då han var spänd och höll på att dö när han blev lämnad själv.

- Jag har blivit nockad av giovanna så många gånger under en hoppträning så att min underläpp sprack och det rann blod över hela hästen. Dock fortsatte jag att rida såklart!

-Jag har även blivit släpad på sidan av giovanna en hel långsida när åsa var arg på giovanna. Haha jag skrapade så hårt i sargkanten så att det gick hål på två ställen på min jacka.

- Jag ramlade av suede en enda gång ute, dock landade jag på fötterna.

- Jag har blivit så arg på suede för att hon hoppade och studsade så mycket så att jag hoppade av och gick hela vägen hem med henne från säby. haha hon var skit jobbig ibland!

- Jag har blivit sparkad av Leo 2 gånger på en uteritt när jag red faro. observera att han träffade MIG och inte Faro. cp häst!

- När jag var liten tyckte jag om att rida på Lapetit och Gonzo och Cliffen.
La petite för att då blev hindrena mycket högre, Gonzo för att ingen lektion var den andra lik. Och cliffen för att det kändes som att flyga när man galloperade på honom <3


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Himla mysigt inlägg på något sätt.. :)



SV; Skönt att det inte bara är jag..!

2011-05-14 @ 00:47:51
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: sara

sv. Taaaaack! :D



Åh Cliffen var min favorit kommer jag ihåg! Är han kvar?

2011-05-15 @ 14:33:44
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0