Kära Dagbok!

Hej Kära Dagboken!


Idag så var jag uppe med tuppen som vanligt. Tog hand om hunden och dylikt.
Har även hunnit med att tömma Nitrisen lite, hon var lite spänd först men blev mycket bättre, lite intensivt i 25min kanske.
Busshelvettesjävelen var ju som vanligt snor sen, så blev lite sen till praktiken.


På praktiken så har jag idag gjort följande:
- fodrat betfor på ridskolan.
- Hämtat in Åsas häst lukas till hovvis.
- Kollat när PW hoppade lukas
- Plockat undan hinder med små söta barn.
- Stått med under 3 lektioner med Åsa.
Jag har även premiär använd nya ridbrallorna, dem är jätte sköna med sånt där vind tåligt material, dem får två tummar upp!



Denna dag får


2 av 5 stjärnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0