Specialen!

Idag hade vi maskeradhoppning tema superhjältar, vi var superman! haha Massvis med bilder kommer nog upp här senare då snälla vanessa var där och fotade!


Framridningen kändes rätt okej, han var lite lång med galopperade bra endå. Lite loj mot gårdagens träning, men det blev också ganska varmt så det kanske är förtståeligt.
När vi hoppade fram kändes han som vanligt, sög tag i hindrena bra.

När vi skulle hoppa bana så red jag iväg han på tok för mycket, det blev för mycket av och på helt enkelt, samt så svarade han inte lika snabbt heller så det blev en hel del missförstånd haha vilket resulterade i två avsittningar.
Men, superhjälte som man är så är det bara påt igen!


Hoppade sedan om banan och la honom på kortare distanser = banan gick smärtfritt och ganska enkelt. Sen hoppar han kanske inte lika bra på dem distanserna men med tanke på hur jag red iväg honom som en galen jude banan innan så kändes det superbra att kunna tänka till, förstå själv vad som var fel = jag , och sedan kunna ändra på det och rida banan felfritt istället, och utan stress.
Kändes kanon!


Sen att hela bunten var kanon snygga ger ju helt klart en 10 poängare till det här passet!!

elin som spindelmannen
ewan som mr. incredible
anna som fantomen
jag som superman
åsa som zorro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0