Hästensdag i bilder!

Fotografer: Ida noren och Lillan sundström!

Allt börjar som vanligt med hästpresentationen, alla ridskolanshästar blir representerade på utebanan i storleks ordning!

Ponnyerna..

 

Sedan var det en spegelritt med våra fina haflingers, Heidi och Nova.  Jätte fint var det, dem red till någon michael jacksson låt

US show next! Flickorna på klitteholm var på besök med olika nummer!

Här var jag den nya ridläraren..

Hahah! - men ullis maten ska räcka till hästarna också! hahahaha!

Haha nettan ramlade av hästen när jag kom in

 

 

 

Man måste ju ha reklam avbrott också så att folk kan gå på toa och sånt.

HALEBOP!  AHAAA   HALEBOP!

haha klockers!!

Sedan skulle nettan, rut och fatima vara med på en hopptävling..

Rut ramlade tappert av efter mållinjen, men med en mycket snabb tid!!

 

Nettan hade inte lika tur...

 

Fatima hade tränat flitigt och vann med någon sekund! Här i full fräs på ärevarvet

 

 

KM mästarna tackades av, jag och smokey hade dressyren och en 2a plats i hoppningen

izza-tinka     matilda-tipi    johanna-svarten   Jag-smokey

 

 

Ärevarv!

 

Haha klockren bild! Nu åkte även fatima i backen så flickorna på klitteholm får nog träna mer till nästa tävling tror jag!

 

Stallvärdinnor tackades av!

och johanna fick ett special pris för att hon ställer upp i vått och tort och alltid är trevlig och glad!

 

Sist och minst, Hurryscurryn med lördagsbarnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0