Svaren är färdiga

Anonym

Vad har du för framtidsplaner? Vad ska du göra i höst?

Jag vill först och främst jobba och få ihop pengar. Jag vill även hitta en medryttarhäst.


Kan du berätta lite om alla de som jobbar på sorunda?

Dem som jobbar på sorunda är super fina, trevliga individer och har många positiva egenskaper.

Vem har knatte lektionerna på lördagar?

Just nu är det Izza Sundström har jag för mig


Har du ridit alla hästar på sork?

Nej inte riktigt alla. Jag har ridit alla storhästar utom el pazzo


Vad har du för mobil?

Jag har en HTC wildfire

 

 

Anonym

När kommer nästa nummer av pålle posten?

 

I slutet av juli är det planerat att den skall vara inskickad till klubben. När den kommer ut på internet är upp till dem.



Elin

Ska du söka till hippologen?

Ja, det är tanken


När är ditt nästa läger?

Mitt nästa läger är igångsättningslägret om jag inte har jobb då. Annars så är det AKs läger i augusti.


Vilken är den bästa/sämsta ponnyn och hästen på ridskolan? Varför?


Bästa hästen är ju såklart smokey! för att han är hur utvecklingsbar som helst.

Den sämsta hästen är kanske Laura för att hon inte kan gå med på alla lektioner. Dock är hon jätte fin med dem rutinerade, men som sagt kanske för svår som ridskolehäst.

Bästa ponnyn är Giovanna, hon är kungen!

Sämsta ponnyn är svår att avgöra Då alla är väldigt duktiga men kanske figaro då han börjar se lite trött ut.




pelle pan

hur ser din favorit häst ut?

Haha han är runt 165 i manken och är svartskäck med fyra kritvita ben!

är din syster känd?
Har hört dt från en galet snygg tjej .... hihihihihihihi

haha aaa hon är superkänd!!

Hoppning elr dressyr, motivera ditt svar ...

Hoppning då det ingår dressyr. :)




Anonym

Har du någonsin blivit osams med någon i stallet som också vill tävla honom? eller delar ni? isåfall hur funkar det? jämför du dig med dom då?

Nej jag har inte blivit osams, han är ju en ridskolehäst så alla som rider på ridskolan har all rätt i världen att tävla honom. Dock är han väldigt speciell, spänd och tittig så jag brukar ha honom för mig själv. Han är ju tyvärr en helt annan häst på träning än på tävling och det är inte helt lätt att sitta kvar när han gör sina cirkuskonster.

Om någon hade tävlat honom tror jag inte att jag skulle jämföra mig med dem. Jag har ju trots allt blivit ett team med smokey så det känns orättvist mot en ny ryttare att göra det, då jag kan hans knappar utan och innantill.

 


 


Kommentarer
Postat av: anna

haha va glad för att du inte har ridit honom;)

2011-07-11 @ 20:55:08
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0