En söndag i juli

Idag går jag verkligen på slutspurts reserven, haha herregud, fick enbart 1,5h sömn i natt!

Var hos issa på party igår och jag drack energidricka. Haha tror du inte att koffeinet sitter i så att jag omöjligt kan somna när vi kommer hem? Aldrig varit med om något liknande. Känner mig nästan som bakis fast jag inte är bakis utan det måste vara någon slags sömnbrist av något slag.

Tog tag i saken i morse och köpte mat gärnet för hela dagen så ska försöka hålla energinivån uppe med nyckelhålsmat, vitamindricka och yogurt. haha!


Älskar mitt jobb, alltid lika kul att åka hit faktiskt :)

Idag kommer carlsson och hälsar på också, för er som inte hänger med riktigt så jobbar jag på lyckås ridsport i port 73 just nu.

Hästar+shopping, kan det bli bättre?


Inte så ofta jag skriver sånna här vanliga inlägg, så passa på att njuta. haha :)

<----------------------- JAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0