Det roliga med häst människor

Lägger jag upp 20 bilder på fb från en hoppträning, alla väldigt fina, skarpa och oftast mitt i sprången, sedan lägger jag upp en bild när jag ramlar av, gissa vilken bild som får kommentarer?

Det är nog något som är inbäddat i hästmänniskors natur, att kritisera, klanka ner på andra och visa sig lite bättre.
Istället för att skriva hur fint ett utav sprången ser ut så känns det bättre för en själv att kommentera en bild som förlöjligar ryttaren.

Är det så viktigt att känna sig bättre? Eller kan man inte bara låta bli? Kliar det i fingrarna?

Varför är det så?

10 kommentarer

 

0 kommentarer


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att om jag skulle kommentera fallbilden så är det för att den är så rolig att se på! Inte för att själva grejen är rolig, men för att ja, haha, du ser själv, klockrent fångat! Däremot håller jag med om att de fina bilderna sällan får uppskattning. Jag tänker väldigt ofta om dina bilder att det ser himla trevligt och bra ut, men skriver det inte. Fast jag skriver iofs inte om fallbilden heller:P. Hursomhelst fint språng på andra bilden och KLOCKRENT ögonblick på första!;)

2011-07-23 @ 21:22:50
URL: http://hiddenpart.blogg.se/stallet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0