Hoppade smokey


Hoppning med smokey i specialen.

Framridningen gick ju strålande, eller inte. Spänd och skulle bråka om exakt allt.
-

På hinder var han väl bättre, jag ville dock inte släppa iväg han när han är så här så vi kom på lite tighta distanser men det gör inget för mig.
Hoppade bana på 1m,110. Gick faktiskt bra.
Tog om 2 hinder och ramlade av i det sista såklart. Tyckte att vi låg bra men det tyckte tydligen inte smocken.
Menmen, jag släppte väl antagligen på skänkeln för sånt där brukar han inte hålla på med.

Sen att det var hindret med den förbannade gula mattan under vill jag inte ens kommentera. Jag visste redan när den blev framsläpad att den skulle förstöra hela passet, för det sätter sig i huvudet på honom.

Hoppade iallafall upp igen och hoppade om några gånger, gick bra. Det var som sagt säkert jag som lättade lite väl mycket innan - stupid.

Menmen, man måste våga misslyckas för att lyckas heter det ju :) film kommer.



Kommentarer
Postat av: Lina

2011-01-28 @ 15:50:19
Postat av: Lina

Blev nått konstigt när jag skulle kommentera.



Fin blogg! :)

2011-01-28 @ 15:50:53
URL: http://linalingvall.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Ja word! :D



Hoppas att du inte gjorde dig illa! Vem rider du för? :)

2011-01-28 @ 16:35:22
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0