30 dagars listan



17- mitt favoritminne

Jag har sjukt många roliga minnen faktiskt så jag har lite svårt att välja.


Bland annat:
När jag och sofie dog i dödens backe med carlsson cyckel! HAHA helt sjukt var det.
När vi hade käpphästar i skogen och sofie sprang åt fel håll hahaha!
När jag och carlsson skulle ta med simone på ture på deras första uteritt runt säby, det hela slutade i sken, 3 i bredd. Det var helt sjukt.
När vi red ut ett helt gäng, kom till första korsningen i säby, tittar bak och ser hela säby flocken galopperandes lösa efter oss. Dem hade tydligen precis blivit släppta på bete, sett oss och sprängt staketet. Det slutade i sken på asfalten. Kommer ihåg att jag låg jämnsides med en arab haha. Vi sladdade in på säby gård till slut iallafall så fick ägarna tag på sina vildhästar.
När jag och camilla red och badade i kalkbrottet med suede och shagor.
Första gången jag hoppade över 90 på stor häst (k2).
Alla fina barbacka turer med suede.
När smokey fick hoppa vattenmatta med vatten i för första gången.
Första nollan i 90 med smokey
Alla gånger man ramlade av på giovanna i ur och skur.



ja herregud..
Jag kanske tar upp en story i detalj härifrån senare. Kom med förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0