The oldies


Har tagit mig tid att titta i mina gamla fotoalbum, jag var flitig med kameror när jag var liten!

Har tagit kort på lite bilder, pallar inte scana in allihopa. En del tummar är med när jag håller upp korten, men det får ni leva med. Enjoy!



1.Första bilden på cliffen. Kolla hur mörk han var! cirka -99              2.  En avslutning på ett ridläger 98, det var maskerad och jag var bebis. Hästen jag red var en liten stor häst som hette The Last Rebell, kallad Bellis. Haha SNYGG!


Jag och Lapetit när jag precis hade börjat rida -97. Skit glad haha. Observera även den noggranna tränsningen, med pannluggen innanför, nosgrimman utanför och aschenremmen innan för bettet!! hahaha Även min plasthjälm, klarröda vantar och knall blå spö gör ju sitt! Helt outstanding måste jag säga hahaha!



1.En stycken Anna carlsson i privatstallet. Det var alltså såhär det såg ut i privve innan dem byggde om. Tänk det ni!
2. Min första 80cm klubbtävling, på viktor. Jag var så nervös så jag trodde att jag skulle dö. Tror resultatet var 2 rivningar och fel galopp genom hela banan, och en glad sariih förståss!


Ridläger på cliffen typ 02? Snyggt! haha :D                       Ridläger på cliffen typ 99? Liiten


1- första bilden på suede, charmigt!   2- Suede i sin box inne i tältet. Dem stod där den sommaren dem renoverade privve. Bara att sitta upp utanför boxen och rida, haha helt sjukt igentligen..



En hagbild 2003? På den tiden när hästar som Gonzo, Tummen, Bingo, Miracolo, Decibell, och urban levde. Den enda som still going strong är ju bildens mittpunkt, Starlight. aka. Jasmin.


Ett ridläger på gotland, red en nyss inriden nordsvensk som var skit pigg. Travade hela banan och kom 3a ,hahaha nice!


En hästensdag med Astrid Lindgren tema. Jag var Emil och Brasse var lukas, så skulle vi såklart dra ut linas tand, för hon hade tandvärk, haha så jag tog ett balsnöre och maria fick kuta av bara fan hahaha, det var kul.


1- uppvisning av ponnycupslaget på hästensdag. Där bak ser vi issa och Lappen, som än idag går ponnycup, och detta var endå kankse 03/04? Det ni.
2- min förrsta terrängträning. Såklart på cliffen. Första året som vi åkte iväg med avancerade ponnylägret till botkyrka. Där bak skymtar carlsson och Camilliprilli.


1, hahahaha!! observera: Den vettskrämda blicken, den obetalbara felaktiga sitsen, den enorma eftergiften, den oklanderiga matchningen och inte minst, momentet som bilden togs i. HAHAHAH!
2. Ponnycup, naw där var vi inte så stora. Och cliffi bus var med, som vanligt. Gick alltid nolla med mig och brukade tvärnita med borta laget. Jag vägrade även ha västen under ponnycupströjan, då man såg ut som en bulle hehe.



Giovanna, å min vackra giovanna. På den tiden som hon var i sitt esse. Här kom vi 2a i km. Året efter vann vi. Tror vi vann km i hoppning samma år. Finaste underbara ponny.


1, jag och cliffen på en promenad, i en av hans årliga halt perioder.
2, Jag och carlsson som Ronny och Ragge på maskeradhoppningen. Behöver jag säga att vi blev placerade? AHHAHA



Bara ett bevis på att Giovanna kan hoppa. faktiskt. hehe. Här var hon en tiger i terrängen, hoppade allt helt klockrent!



1, första året med smokey, här över sista hindret i 1m på hufvudsta.
2, jag och suede är ute och chillar barbacka.


Kommentarer
Postat av: Maria

Altså. Linas tand-grejen hade jag HELT glömt bort. I sommar, när jag är hemma, kan vi inte kolla i fotoalbum då?:D

2011-02-26 @ 17:55:55
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: Alice

sv ; tack så mycket ! :)

2011-02-26 @ 18:44:00
URL: http://abergelin.blogg.se/
Postat av: carlsson

åååå jag bara älskar en massa gamla bilder. hehe och det är faxist jag gud det såg jag inte om du inte hade skrivit det;)

2011-02-26 @ 21:54:55
URL: http://carlsson.blogg.se/
Postat av: My

På tal om gamla bilder så såg jag bilder på dig i gamla skol kataloger idag, jobbar på stora vikas fritids så de har alla gamla skolkataloger från alla sorunda skolor :)



sv : Tack, det är så kul att vara igång igen, så nu planerar jag att försöka göra första dressyr starten i april :D

2011-03-01 @ 17:06:55
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0