Måndagen


Efter praktiken igår så åkte jag till Nitra och longerade i 40 min.
Riktigt fin och lydig från start! Inga bocksprång eller annat påhitt, utan gick med avslappnad överlinje och tuggade förnöjt på bettet, härligt att se henne slå sig till ro. Hon mår verkligen bra av att röra sig ordentligt. Längtar till snön smälter så vi kan rida mer.



Har även anmält mig till LBn på söndag, så det blir LB,LA. Hehe, mestadels för att vi totalsuger på det där programmet. Verkligen TOTAL SUGER.
Han tittar på allt och letar fel på varenda planka och jag rider hur fort som helst så att han inte ska hinna med att hitta på något rackartyg.

Nej, på söndag så ska jag rida lugnt, försöka att få upp nosen på honom på andra sätt och bara andas genom programmet. LAn ska jag försöka få till schyssta längningar och skänkelvikningar tror jag. Det gäller att ha små mål för att inte bli besviken, och lyckas man inte så är det inte mer med det, det kommer fler tävlingar.

Men det ska bli kul att tävla honom två klasser, brukar inte göra det annat än i hoppningen så vi får se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0