Full fart denna torsdag





Nitra på morgonen


Hon använde energin åt helt fel saker idag, testade mig mycket.
Blev mestadels skritt i 30 min. men men skam den som ger sig. Jag tippar på att hon har mycket energi i kroppen och behöver ridas mer.


Leo
Guldstjärna som vanligt på honom!
Red lite lätt i båda varven bara, pigg och glad!



Red Smokey i min special, dressyr

Fin idag! Riktigt nyttigt pass med måånga övergångar, perfekt, precis det vi behöver träna på, samt så blir han fin och bärig av sånna övningar. Så det var kul :)
Jobbade på med att få till takten och steglängden, även i slutorna, där han gärna skyfflar uppåt istället för att ta för sig.
Jag gled ut något obeskrivligt åt höger idag, eller jag, sadeln gjorde det. Lite dåligt spänd kanske.
Galoppen är jag jätte nöjd med! Kom ihop bra och väntade, lätt i handen och rullade på mest på vikthjälper och skänkeln, precis som det skall vara. Riktigt nöjd med honom!

Så himla kul med sånna här pass, det verkligen lyfter vardagen något obeskrivligt!

Fick mycket på film idag, så sen kommer filmbomben.

En annan god nyhet är att jag har en ny mobil nu, så snart blir det med vardagsbilder i bloggen, tumme upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0